30-5-2018 Declaraties indienen via Vecozo geeft foutmelding

Beste gebruiker,

Door een wijziging die afgelopen donderdag heeft plaatsgevonden bij Vecozo blijkt dat er nu in sommige gevallen een foutmelding optreedt bij het indienen van voornamelijk grotere declaraties. Dit resulteert dan in onderstaande foutmelding:

Het uitvoeren van de COV en ophalen van retourinformatie is nog wel gewoon mogelijk.
We zijn samen met Vecozo druk bezig om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra het is opgelost zullen we je hier via de berichtendienst over informeren.

De declaraties kunnen nog wel handmatig ingediend worden via de website van Vecozo. Via onderstaande stappen kan je een bestand aanmaken van je declaratie en deze via de website van Vecozo indienen.

  • Ga naar [Financieel][Factureren][Inzien facturen]
  • Selecteer de declaratie die je wilt verzenden.
  • Klik onderin op “Opties”-“Elektronische declaratie aanmaken…”
  • Selecteer waar en onder welke naam je het bestand wilt opslaan.
  • Herhaal deze stappen voor de declaraties die je via de website wilt indienen.

De instructies voor de website van Vecozo kan je via onderstaande link nalezen:
Indienen declaratie Vecozo

Nadat de declaraties zijn ingediend bij Vecozo dien je deze in Intramed nog te blokkeren voor verzenden.

  • Ga naar [Financieel][Factureren][Online facturen indienen]
  • Selecteer de declaratie die je wilt blokkeren
  • Klik op de knop: “Indienen/niet indienen”
  • Herhaal deze stappen voor de declaraties die je wilt blokkeren

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team KraamZorgCompleet